KLIK JOM FOLO DI SINI

Khamis, Mei 07, 2009

Raja Nazrin.... buatlah apa yang patut! - Kickdefela

Sanggupkah Nazrin Shah, Raja Muda Perak membiarkan legasi ayahandanya berakhir begini. Tercatat dalam sejarah sebagai detik hitam demokrasi. Lihatlah apa yang berlaku di dalam Sidang Dewan hari ini.

Kickdefella Blog tidak mahu menunding kepada sesiapa apa yang berlaku pada hari ini. Kedua-dua pihak mempunyai alasan mereka dan berdasarkan alasan mereka, mereka tentu merasa berhak mempertahankan hak-hak mereka.

Tetapi pihak ke tiga mampu merungkai kekusutan ini. Oleh yang demikian, saya dengan pernah rendah diri merayu dengan penuh takzimnya agar dibubarkan Dewan Undangan Negeri Perak supaya rakyat dapat diberi semula kuasanya menentukan mandat baru yang mereka ingini.

Saya merayu.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Berserahlah kepada ALLAH tempat kita bergantung harap. Jangan terlalu meletakkan harapan yang maha tinggi sesama manusia. Amat buruk padah nya. Lihatlah kesannya kalau manusia menganaiya sesama dan tidak takut dgn Tuhan.

suratkhabarlama berkata...

wamakaru wamakarallah wallahukhairulmakirin

Mohamad Shafri Shamsudin berkata...

Saya sebagai anak Perak menyatakan kekesalan apa yang berlaku dalam Dewan yang mulia di negeri kelahiran saya. Begitulah orang yang gila kuasa sehingga sanggup melanggar undang-undang yang kononnya merekalah juaranya. Peristiwa ini melengkapkan lagi mainan kotor politik yang memang menjadi amalan mereka. Semoga Allah memberi yang terbaik untuk untuk rakyat negeri Perak. Kepada Tuanku, Patik merafak sembah agar dapat kiranya tuanku, Dun Perak ini dibubarkan. Rakyat Perak mohon agar keadilan dapat ditegakkan. Ampun tuanku..

yanmaneee berkata...

kobe basketball shoes
bape hoodie
kawhi leonard shoes
longchamp bags
kevin durant
steph curry shoes
golden goose sneakers
kyrie shoes
yeezy 500
off white clothing